Wednesday, April 11, 2012

Adam gibi sev beni...





Görüştüğüm adamlar,
Ruhlarını rafa kaldırmış hepsi
Kendilerini bile sevmiyorlar
Beni nasıl sevsinler ki?

Ama sevecek biri lazım bana
Gerçekten anlayacak beni
Tepeden bakmayacak
Adam gibi sevecek biri

Öyle berbat herifler gördüm,
Bir türlü bulamadım
Gezintiye çıkarmak yerine
Beni eve götürecek birini.

Oysa beni sevecek biri lazım
Biliyorum, sen yapabilirsin.
Bunu diyorsam, inan bana
Adam gibi sevebilirsin.

Yatakta kıvranmanı beklerler
Belkemiğin yokmuş gibi
Ama ben öyle bir adam istiyorum ki,
Omurgam kendisininmiş gibi sevsin beni.

Bebeğim, biliyorum yapabilirsin
Bunu diyorsam, inan bana
Adam gibi sevebilirsin.

Eve geldiğimde kafam bozuksa
Oturup ağlamak geliyorsa içimden
İyi olur bana sarılacak biri olsa
İstemem aptalın biri sorsun: “Neden?”

Beni sevecek biri lazım
Sevgilim, sen yapabilirsin.

Tepeden bakma bana
Adam gibi sev beni. 

Original title: "Love me like a man" by Bonnie Raitt

2 comments:

endiseliperi said...

:)
teşekkür ederim.

gonenc said...
This comment has been removed by the author.